Dział client service agencji marketingu interaktywnego Think Kong powiększył się o nową osobę. Jest nią Anna Podolska, która objęła stanowisko account executive.
Do jej kluczowych zadań należy realizacja założeń strategicznych i budżetów powierzonych agencji. Anna jest odpowiedzialna za współpracę m.in. z takimi klientami jak: TVP oraz HISTORY Polska.
- Rozwijamy się, a nowe wyzwania to także konieczność poszerzania zespołu. Jestem przekonana, że Ania będzie świetnie wspierać naszych klientów – podkreśla Marta Odrzywolska, Account Manager agencji interaktywnej Think Kong.
Anna Podolska swoje doświadczenie w marketingu i komunikacji zdobywała pracując w spółce PayTel jako specjalista ds. marketingu i sprzedaży a wcześniej w Alcatel-Lucent France jako asystentka Product Managera w dywizji Multimedia Business Unit.
Anna ukończyła studia magisterskie o profilu handel zagraniczny na Université Paris VIII. Prywatnie – interesują ją zagadnienia społeczne i polityczne, lubi się wspinać, pływać i podróżować.
Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos Wśród klientów Think Kong jest wiele znanych firm i organizacji: m.in. Adobe, Siemens, SOS Wioski Dziecięce, TVP, HISTORY Polska. Agencja jest też zdobywcą wielu wyróżnień – m.in. nagrody Magellan 2010. Znalazła się też wśród finalistów międzynarodowego konkursu dla agencji marketingowych „Newcomer of the Year 2010”.
Więcej informacji dla mediów: Dariusz Chrzanowski On Board Public Relations Sp. z o.o. Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa tel.(+48 22) 321-51-00 e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/think-kong-wzmacnia-dzial-client-service